Un produs Blogger.

luni, 12 august 2013


Există doar un singur simbol animatoare în acest joc. Simbolul Lady Luck, care este sălbatic. Există mai multe simboluri de poker de pe acest joc.

Există doar un singur bonus disponibil pe acest joc. Runda bonus se declanșează atunci când teren de 3 sau mai multe simboluri de avion. Odată ce este declanșat vi se oferă 5 avioane pentru a alege de la. Nu există nici o alegere greșită în acest joc. După ce am luat primele cinci, m-am mutat la a alege cinci mai mult și încă nu "sfârșitul jocului" alege. Ecranul final mi-a cules cinci mai mult, cu încă nici o alegere greșită. În toate Total, am ales 15 de avioane.

Joc:

Nu este mult de spus despre acest joc. Am găsit-o a fi destul de plictisitoare. A făcut oferta Introduceti muzica 40 si grafica sunt în regulă, dar din moment ce nu au animat și au fost atât de multe simboluri de poker, nu avea într-adevăr nici un fel de emoție. De asemenea, în timpul bonus atunci când nu există nici o alegere greșită, ea nu a lăsat nici suspans sau nivel de anticipare pentru că știți deja că nu există nici un stres în alegerea de avioane. Prefer rotiri gratuite cu multiplicatori pentru că am stresat cules, temându-se de voi alege greșit, dar acum au jucat câteva dintre aceste jocuri în cazul în care nu se poate merge prost în a alege, chiar nu contează.

Alte intrebari si informatii puteti primi pe posta, doar scrieti-ne aici cu cit sepoate mai detaliat! 

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu